Friday, May 28, 2010

indie music awards

my best friend, singer of disco ruido!, was nominated for song of the year, mrs. love, at this years indie music awards, held in el teatro de la ciudad. the event was ok slash border line boring, the only thing that made it worth it was ims (instituto mexicano del sonido), adanowsky, and ely guerra(goddddesssss) concentrating talents at the end.

i am now going to post the conversation mercedes and i had:

mh. ahhhhhhh jajajajaja queen of the indies
mer. jajajaja. me dicen la guayaba
mh. whatt?
mer. jajajaja
mh. la banda no naca, la que estan a lado de estos dudes son los gueyes que acamparon en mi sala
mer. jajajaja
mh. no entiendo nada.
mer. jajaja la crema de la crema indie... amonoooos
mh. amonnnnoossss
mer. vivieron en tú casa.
mh. siii, en el piso, pobres.
mer. cheap castle
mh. los 60 tigres.
ahhhaaaaa
mer. jaajajaja. queeeee
mh. queeeeeee
mer. jajajaja. estoy en última fila
mh. no mames el teatro
mer. plis no quiero ganar.
mh jajaja te amo
mer. que eeesss essssttooo.
mh. ya seeeee
obvio me gustó el teto de rojo, pero obvio ya se me quitó con el nombre de su banda.
jajajaja. uffffff.
mer. jajajajajaa. obvio tú novio.
mh. jajajaja ya me apagó durísimo. me recordó a fer.
mer. síiii ehhh.
mh. ya sabes que mi gusto de tetos no falla.
buuu. you got your wish
mer. yeiiiii
mh. my vibes didn´t work... fuckkkk. jajaja
mer. ya vamoonoss
mh. ya va a terminar, toca el ims.
mer. despuesito nos vamos
mh. va

No comments: